20.8.14

Back to school with HERSCHEL


In Nederland zijn de schoolvakanties verspreidt. Dat maakt dat in sommige delen de scholen al begonnen zijn, wij thuis volgende week maandag starten. En een aantal kinderen dan nog van een extra week vakantie mogen genieten en in September beginnen. Polderen op zijn best, noem ik dat.

En voor het eerst gaan wij hier ook het school leven in. Maandag is de eerste schooldag! Ik krijg de vraag of ik het spannend vindt. Nee joh, dit is een nieuwe fase..en jee.wat leuk dat hij mag gaan. Met vier jaar zijn ze er echt aan toe. En hoe heerlijk is het dat je naar school kan en mag. Het helpt natuurlijk wel dat hij er naar uitziet. En dat de kleine man er zin in heeft.

Mij is trouwens al verteld dat ik niet mee mag. "Mam, ik ga alleen hoor!  Ja, op de fiets met de rugzak" Je hoeft me niet te brengen en ook niet op te halen. En papa ook niet".

Hylarisch, maar je snapt, dat gaat niet gebeuren. De rugzak hebben we al in huis. Het is een stoer model geworden van Herschel. Ik deelde hem gisteren al op Instagram.

Herschel Supply Company is opgericht in 2009 en vervaardigt rugzakken, tassen en asseccoires. Tijdloze produkten met oog voor detail, in hoge kwaliteit en voor dagelijks gebruik. Praktische en comfortabele tassen in bijzondere en vrolijke kleuren en dessins.

Herschel Supply Company uit Vancouver, Canada, baseerde hun merknaam op het dorpje Herschel waar drie generaties van hun familie opgroeiden.


Herschel vindt je  HIER  -  HIER  HIER



Geen opmerkingen:

Een reactie posten