8.7.13

SHOP THE LOOK: swimwear Mini Rodini


De schoolvakantie is begonnen! En hopelijk wordt het een mooie warme zomer en met een beetje geluk ga je zelfs nog op vakantie. Ik kan niet wachten...Maar heb je de zwemkleding nou eigenlijk al gescoord? Of ben je, net als ik normaliter, daar ook altijd op het laatste moment mee...zo herkenbaar. Maar dit jaar was ik er vroeg bij. Ik shopte voor Daan een Mini Rodini met rode streep, die overigens ook verkrijgbaar is met blauw streepje...(net zo leuk). Met een beetje geluk kun je er nog eentje scoren in net de juiste maat en dan ook nog in de SALE. Ik shopte hem voor 20 euro, maar hij zit nu rond de 13 euro...Ik shopte hem hier bij Buisjes & Beugels.

De Bottle boat van Floris Hovers shopte ik er ook. Zo'n leuk Dutch Design! Je koopt de mast incl. het houten attribuut. Het elastiek wordt er zelfs bijgeleverd..uiteraard mooi verpakt. En je zet hem op een (afval) shampoo- of douchegelfles. Ik vindt het briljant! En hij wordt dagelijks gebruikt in bad, en nu dus even in de tuin...De mast is overigens in een aantal fijne kleuren verkrijgbaar...leuk ook op een gele zwitsal-fles......rechtstreeks naar de Bottle Boat >>

Maar nog even terug naar de Beachwear.....om het je gemakkelijk te maken, hebben we een aantal links gemaakt naar meerdere (coole!...vinden wij ;-) ) shops en rechtstreeks naar de zwemkleding doorgelinkt. zowel voor jongens als voor meisjes!

Dus ff easy swimwear shoppen..........>>>>>
1.SWIMWEAR  /  2. SWIMWEAR / 3. SWIMWEAR / 4. SWIMWEAR / 5. SWIMWEAR / 6. SWIMWEAR

Dit (en zoveel meer...) kom je dan zoal tegen.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten