19.5.14

Give Away: WIN 50 euro Shoptegoed bij Springstof




Wat een feest! Voor 50 euro shoppen bij Springstof - the online shop for little fashionistas-  En geloof me, in deze ubercoole shop ga je veel gave items zien. En alles is hebberigmakend mooi.

De Fashioncollecties van Mini & Maximus, Bobo Choses, Gro Company & Mini Rodini. Maar ook het grafische Loud Apparel moet je gaan ontdekken, -die broek!-  Het Scandinavische Soft Gallery heeft ook deze zomer weer een prachtige collectie. Net als Popupshop & Moi.

En ook voor lifestyle & interior slaag je bij Springstof. We noemen er een aantal: de dekbedden van Snurk, de tassen van Herschel (heb je de nieuwste modellen al gezien, brand new) & de Timecapsule als gadget.

Fingers crossed! want 50 euro shoptegoed bij Springstof  weet jij vast en zeker goed te besteden.

Wat moet je doen om kans te maken:

1. Like & Share Springstof Kidsroomzuid
2. Laat een bericht achter op blog of onze facebookpagina wat jouw favoriete merken zijn bij Springstof.




Springstof bracht onlangs een video uit die je beslist moet gaan zien! Hij is namelijk ubercool & leuk om al die coole fashion "in actie" te zien! Je ziet de video hier >





10 opmerkingen:

  1. Wat een gave give-away weer! Mijn favorieten merken bij Springstof zijn Mini Rodini en Popupshop. De webshop vind ik mooi vormgegeven en overzichtelijk. Het zou een feestje zijn om er een bestelling te kunnen plaatsen. Ik zou namelijk een verjaardags-outfit voor mijn zoontje zijn 1e verjaardag shoppen!
    Ik 'like' beide pagina's al op facebook. Fingers crossed!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandra Molendijk23 mei 2014 om 11:04

    HELEMAAL GIGA MEGA SUPERRR KEI TOF TE WOW GAAF wat een geweldige actie . Mijn 2 meiden zijn dol op kleur de kleding van MINI RODINI en FINGER IN THE NOSE vinden ze geweldig. Ook vinden ze het dekbedovertrek flamenco van SNURK te gek. Zal dus moeilijk kiezen zijn als we deze geweldige prijs mogen winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie, wat een super gave give away (y) Vind meerdere merken erg leuk zoals: Mini Rodini, Gro, Mini & Maximus, Lion of Leisure en niet te vergeten het super coole Snurk dekbed. Daar kan ik mijn oudste super duper blij mee maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mini Rodini en Finger in the Nose zijn met stip mijn favorieten.
    Die €50 zal in ieder geval héél vlug besteed zijn aan mijn drie schatten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. claudia wouters23 mei 2014 om 13:21

    mini rodini en finger in the nose maar ook de snurk dekbedden.. vind alles zo leuk.. maar ja met 4 kindjes heb je ook 4 persoonlijkheden dus van alles wat en dus van alles wat gewild haha... ik duim dus!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat te gek zeg. Mini rodini en mini and maximus zijn wel favorieten. Zou echt geweldig zijn om wat nieuwe kleertjes voor Fedde en Rosie te scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke give-away. Zou goed van pas komen want er is zoveel moois! Mijn favorieten zijn: Bobo choses, soft gallery en popupshop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mini and Maximus, Mini Rodini, Bobo choses, allemaal leuk voor mijn 2 boys!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. op nummer 1, een knaller van formaat: bangbang...gevold door bobo choses, mini rodini, corby, loud, gro, moi & popupshop...mmm dat zijn ze bijna allemaal zeker? :-) enfin, springstof olé. kidsroomzuid dubbel olé. laat maar komen richting belgie, die 50 euro. zoen van thelma en mij .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan mn berichtje op fb niet meer terugvinden, dus voor de zekerheid maar hier een berichtje :) Springstof heeft prachtige merken! Mijn favo's zijn SoftGallery en Gro! Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen