8.9.14

AW14 BEAU LOVES



"Beau LOves! Die naam kennen we al even, maar deze winter gaan ze pas echt doorbreken. Mind my words! Winter 2014 wordt HET seizoen voor dit Londense merk". 

Dit schreef ik twee maanden geleden...want wat mij betreft kan dit merk zo in het lijstje....Mini Rodini, Bobo Choses, NuNuNu.....Beau LOves. en gaat dit Londendse Merk deze winter vele harten veroveren. 

"Beau LOves gaat deze winter pas echt door jullie ontdekt worden. En ik sta er niet gek van te kijken, als er AW14 heel wat nieuwe fans bijkomen. Ik sta alvast in de rij, en na een paar seizoenen Beau Loves gevolgd te hebben, kan ik niet wachten mijn boy deze winter eindelijk in een sweater of baggy met cool & funky print te hijsen".   Ook dit schreef ik twee maanden geleden. 

En nu de wintercollectie is uitgeleverd, zit ik de gave en funky prints te bekijken. Het masker zien we als statement print op truien en jurkjes. Zien we de nieuwe feather-print en de bow& arrow-print. Maar vooral gaat mijn fashionhart sneller slaan van de cross print. Hoe cool is deze overall print op de sweater, maar zeker ook op de baggybroek....in een mooie nieuwe kleur blauw of als grafisch accent op een zacht grijze ondergrond. En voor de kleintjes zag ik de geweldige print op een jumpsuit. 

Met de Spike superhero hoody  stelen ze alvast de show op het schoolplein. En behalve de fashion spotte ik ook een dekbedovertrek..met bow&arrow print, dat hier zo het huis is mag. 

Beau LOves AW14 vind je bij BlingSundaysbest,  Orange Mayonnaise , Goldfish  en Springstof.






1 opmerking:

  1. opvallend hoeveel er 'geleend' is van andere designers!
    Jammer

    BeantwoordenVerwijderen