8.12.14

Bien en Bien, Een collectie uit Korea


Toen ik de PopUpStore bezocht van deze shop, was ik onder de indruk van dit Label. Bien en Bien. En ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik dit merk al kende. Nee, ook bij KRZ wisten we niet van het feit dat er in dit continent zo'n mooie Fashion Labels bestonden. 

Bij dit Koreaanse Label  zien we mooie basics. En dan bedoel ik ook echt mooi. Ellis, eigenaar, liet me een aantal basic shirts zijn, met verfijnde details, een subtiel borstzakje en perfecte basic kleuren. 

De bomberjack lieten we even later op IG zien. Kregen we veel reacties op..zeker gecombineerd met de Patched Jeans.  En zagen we ook mooie breisels, zwierige bloesjes, sweaters met een "tattoo" print en fleurige leggings met een grafische print. 



  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten