12.12.14

SHOP THE LOOK: HAAS & Dr. Martens


In deze heerlijke tijd voor de kerst vinden we het leuk wat kerstelementen toe te voegen aan onze Looks. En dat doen we dan - gewoon- met de spullen die we in huis hebben. In navolging van deze campagne werd het dit x de lichtslinger die we eigenlijk het gehele jaar gebruiken, maar in December een extra prominente plek in huis krijg. Kerst en lichtjes....

Op de mat plofte een pakketje. Van Haas. We hadden al contact gehad via mail en hadden al samen besproken welke kleur gestuurd ging worden. Maar, de collectie heet "Body Talk" en de foto's van de achterzijde van de sweater laat duidelijk zien waar de collectie zijn naam aan dankt. We vinden de print super stylisch. De voorkant van deze sweater - en de rest van de collectie - was op de site echter niet zo duidelijk zichtbaar. 

Je kunt je voorstellen dat ik zoo verrast was toen ik het pakket opende. Wat is dit? Wat is dit gaaf!  Ik bedoel...."Gaaaaafffff!"

De trend van Fake Leather is nog niet zo doorgedrongen in de kindercollecties. Maar, ik vertel je...dat gaat wel komen. Maar nog niet gezien. En dan heb ik opeens deze trui in mijn handen. 

Een trui, Limited, van Haas. You make my day! Ja, dan is het niet moeilijk om mooie, stoere foto's te maken. Dit is zo 2015!  Be inspired..













1 opmerking: