11.12.14

Mockies als Perfect Gift


Gastblogger Sanne // Moeder van Bo (1 jaar), getrouwd, Stylist, Gastouder en blogger. Schrijft maandelijks een blog voor KRZ. Naast haar baan, schrijft deze interieurjunk ook op haar eigen blog EnStijl. Ze zal jullie inspireren met interieur ideeën & stylingtips, maar ook schrijven over Fashion & Lifestyle items.

Mockies: the perfect gift

Wat een leuke schoentjes dit! Mockies gaat als een speer. Ze zijn ook zo leuk! Ik begrijp het volkomen! Mijn kleine mannetje kreeg  de XL suède grey met een flexzool. Fijn voor binnen en voor buiten! 

Hij houdt ze goed aan en dat is ook wat waard bij hem…. Bo heeft tot hij 11 maanden was, geen schoenen gedragen... Dat vond hij niet fijn. Maar omdat hij al liep vanaf tien maanden, waren schoenen toch wel al snel een must geworden. Deze mockies gaan makkelijk aan en de zooltjes zorgen ervoor dat ze nog stevig zijn ook. Voor de hele kleintjes (zonder de zool) dus en voor grotere ventjes of meisjes.

Een shopping list om deze schoentjes leuk te combineren voor stoere meisjes en coole jongens.

2. Set


Met de kerst dichtbij ben ik altijd op zoek naar cadeautjes. Deze mockies zijn
the perfect gift, voor elke moeder of vader! 

Tot de volgende blog! Liefs, Sanne
 








1 opmerking:

  1. Mockies staan ook al tijden op mijn lijstje voor het meisje. Maar ze lijken me nog wat koud in de winter. Ik denk dat ons Wolfje ze voor haar eerste verjaardag krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen