8.1.14

IN THE MIX Back to School





De scholen zijn begonnen! Wat is vakantie toch altijd heerlijk...maar hoeveel geluiden hoor ik om me heen: Fijn dat de scholen weer begonnen zijn! Ik kan me daar wel iets bij voorstellen..althans dat denk ik, want wij zitten nog in de fase Pre-School!

Enjoy our  IN THE MIX!
1. Regenlaars Bisgaard
2. Laurette Bureau plus Stoel
3. Sweater Gray Label
4. Baker made with Love Schooltas

Vandaag in de mix: Back to School!  De tassen van Baker made with love. Net uitgebracht is deze nieuwe serie in de hipste kleurencombi's. De regenlaarsjes van Bisgaard! Een absolute favoriet onder de regenlaarsjes -en wat zijn regenlaarsjes toch fijn!-. De serie meubels van het Franse Laurette zijn zo mooi. Diepe tinten, doffe kleuren (!). Ik kwam ze voor het eerst tegen op de woonbeurs 2013 en ze zijn werkelijk zo mooi in het echt. Het babybadje op wielen en ook dit bureautje...

De sweater in geel, een basic, maar dan wel mooi afgewerkt en stijlvol. - geel wordt een belangrijke kleur in 2014, mind my words-. De collectie loopt van 0 t/m 6 jaar, dus ook voor niet schoolgaande kleintjes! De sweater is van het kindermerk Gray Label, een Amsterdam based kinderkledingmerk met "year round" basics voor de kleine minimalist! Een merk dat je echt moet gaan leren kennen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten