1.12.14

BOOSO NEW & FASHIONABLE


Laatst hadden we 10-minuten gesprek op school. Ons eerste (kennismakings)gesprek sinds hij naar school gaat. Het was meteen na schooltijd. Het eerste wat de juffrouw zei was:"Wat heeft Daan een geweldig shirt aan." Ik moest even kijken, wat had ik hem s'ochtends ook weer aangetrokken? Of misschien wel beter, wat had hij zelf uit de kast geplukt. Want dat laatste gebeurt ook vaker. 

Het was zijn Booso shirt. Deze! Niet opvallend, maar door de mooie details en afwerking heel bijzonder. Dat vind ik zelf en nu dus ook de juf. 

Om te zien dat vorige week de wintercollectie binnenkwam betekende voor mij direct de shop induiken. En de collectie is weer zo bijzonder. De stijl van dit merk is duidelijk zichtbaar in de collectie. Wat wederom betekent: mooie stoffen, mooie snit, verfijnde & stoere details. 

Basic kleuren, met hier en daar metallic glans. De -omkeerbare- jas is zo'n vernieuwend item. Unisex. De Bison Caps vind ik waanzinnig fashionable. Zijn er natuurlijk weer de onnavolgbare baggybroeken zowel voor de jongens als voor de meiden. En tja, een wollen jasje gecombineerd met een simpel ogend jurkje. That's my girl style. 

Kloo by Booso is weer prachtig en moet je hier gaan zien. Eind van de maand (nov) komt er nog een 2nd drop. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten