9.10.14

Chocomel, herfstwandelingen en SLOFFEN



Brrrr....verwarming aan....open haard aan (keep on dreaming ;-)) het is tijd voor warme chocomel, herfstwandelingen, plaid op de bank, kaarsjes aan...en sloffen! Ruim een half jaar heb ik ze in elk geval niet aangehad...en nu pluk ik ze weer uit de kast....voor mezelf en voor de kleine man...de sloffen van Collegien. 

Daan heeft de sloffen in samenwerking met NUNUNU....ik heb een andere variant....maar wat zou ik het leuk vinden om deze winter samen de retro geïnspireerde sloffen te dragen. Geheel in de trend van Me & mijn mini. De Neo-Retro is dan ook absoluut onze favoriet.

Maar het zou Collegien niet zijn als als er weer een keur aan vrolijke, grappige en kleurrijke nieuwe dessins voor winter 2014 klaar lagen! Zodat iedereen zijn eigen favoriet kan kiezen. Leuk voor nu. Of voor straks als sinterklaas of kerstcadeau.

Meer Collegien vind je hier >>



Geen opmerkingen:

Een reactie posten