21.11.14

SHOP THE LOOK: HAAS & JETPAQ


Op deze blog gaan we van Lente naar Winter, Van Lifestyle naar Fashion. We mixen het hier allemaal lekker door elkaar en ja, daar houden we van.  Spraken we gisteren over een SS15 collectie - je kunt er maar vroeg genoeg bij zijn -  bereiden we ons thuis voor op de Winter. Een muts en handschoenen liggen alvast paraat. 

Zei ik nou "een" muts...lees eerder "een dozijn" mutsen, want daar kun je er niet genoeg van hebben. en ok, ik geef toe...ik was te laat met de Bobo Choses muts. Dus DE muts van 2014 is door jullie voor mijn neus weggekaapt. Maar zoek je nog een gave muts, kijk dan eens naar deze mutsen met een missie

De handschoenen -wat zijn ze prachtig - zijn van Jetpaq. Een jonge Nederlands ontwerplabel met een eerste mooie & bijzondere collectie. Met een stoere en veelal handgemaakte Fashion Collectie. "Don't eat the yellow snow" staat er op het label. Ja, bij Jetpaq hebben ze humor. Viel ons op dat de wanten ook zo mooi zijn afgewerkt. 

De broek is van het Amsterdamse Haas. Zag je een aantal weken geleden de Hoody uit de T-collectie. Deze broek met kniestukken komt uit de Comfort collectie. En wil ik jullie meteen deze sweater laten zien met wel een hele gave print op het rugpand...nl van een ruggengraat. Klinkt trikkie, maar is het zeker niet. Wow! Wat een mooie design. 

Geniet van jullie vrijdag! Geniet van het weekend! En be inspired by the look...







HE WEARS:

Sjaal Moi 
Rugzak Herschel


De Haas Bright - Comfort Collectie in de shops vind je ook hier. En natuurlijk op de site van Haasmaakt 


Benieuwd naar JetPaq? Kijk dan hier!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten