21.4.13

Zomerhuisje van Karton

 
Onlangs las ik een twitterberichtje van Villa Carton, waarin ze vroegen welke bloggers interesse hadden een review te schrijven. Ik? heb ik kort geretweet, wat de start betekende van deze blogpost.  Na wat mailcontact kreeg ik dit zomerhuis met de post toegestuurd. een groot plat pakket (spannend!) dat ik (jawel!) binnen vijf minuten in elkaar heb gezet....ben ik zo handig, of is het zo'n ingenieus systeem...waarschijnlijk het laatste ;-) Ik kreeg nog niet de kans het dak erop te plaatsen of Daan zat er al in. Ja, niets zo leuk om een huisje te hebben. Kan ik me nog goed herinneren hoe graag ik vroeger tenten bouwde met mijn zus en er het liefst in wilde blijven slapen (wat nooit mocht van mijn moeder...) Het huis wordt dus intensief bewoond door onze Daan. Hij staat binnen, maar met het mooie weer zetten we hem ook vaak buiten en zijn vriendjes en vriendinnetjes vinden het ook spannend! En verbazingwekkend hoe stevig hij is en hoeveel kinderen erin passen. Leuk met al die raampjes rondom (koekoek). Hij kan ook helemaal ingekleurd worden, maar hij is er nog wat te klein voor. Al heb ik wel al wat krassen kleurpotlood ontdekt, dus de start is gemaakt.  
 
 
Het zomerhuis is te zien bij Villa Carton. Ze hebben ook een stoer kasteel. En zoveel meer van karton; poppenhuisje, keukentje, verkeedset enz.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten