30.10.13

SHOP THE LOOK : NOSWEET!

 ,
 
Afgelopen zondag kreeg ik een vet compliment van gastblogger Bianca op collega blog Kindermodeblog (zie hier).  Bianca schreef het volgende: "..............Inspiratie vind ik (behalve ‘Kindermodeblog” ook) bij ‘urbunmoms’ en ‘bonbonontheblock’, ik hou van hun (urban)stijl en combi’s die zij elk seizoen weer online zetten of posten. Maar de favoriet is ‘kidsroomzuid’ ik vind Daan zijn stijl helemaal te gek!"
Bianca, wat een super compliment...THX! en zo leuk om te horen. Benieuwd wat je van deze styling vind! Laat je me even weten? Ik denk dat je Nosweet te gek vindt, net als wij. En wellicht hebt je er al over gelezen op kidsroomzuid. Vandaag een SHOP THE LOOK met Nosweet.
 
Nosweet ken je inmiddels van de kevers en wolken. En naast een te gekke wintercollectie, hebben ze ook een mooie styling. Ook deze AW13 collectie is weer super gefotografeerd. Onze blogpost met mooie fotografie, die we vorige week plaatsen kun je hier nog eens lezen. Nieuw bij Nosweet zijn de effen kledingstukken. De spijkerbroek-look unisex baggypants en voor de meisjes is er ook een super stoer rokje in dezelfde stof. En dan het teddyvest. En na een zomer met kevers in de kast, wat een aanrader blijft als je het mij vraagt, zou Kidsroomzuid niet Kidsroomzuid zijn als we juist deze nieuwe items eruit haalden. Volgens mij nog niet gezien in NL en daarom misschien extra leuk.
 
We kregen de items thuis en waren aangenaam verrast. We verwachten al leuke spullen, want we kennen Nosweet inmiddels maar waren "impressed"! De baggypants is gemaakt van een heerlijke dikke stof, met witte voering, leuk ook als je de pijpen omslaat. Een mooi gemĂȘleerde kleur blauw wat een stoere look geeft en een super afwerking, zie ook hoe mooi de achterzak afgewerkt is. En ook de beanie is lekker dik qua stof(er is ook een vest van!) met als accent een leuk label. Echt zo'n hebbeding.
 
Daan draagt de Nosweet baggypants  en de teddy beanie van Nosweet. Deze beanie is (nog) niet verkrijgbaar is in de NL shops, maar Nosweet heeft meer te gekke beanies die je in NL kunt shoppen (onder de 20 euro) de beanie clouds en de beanie beetles. Van het teddy stof van de beanie is er ook een teddy unisex vest . Leuk te mix  matchen voor de meisjes op een jurkje en voor de jongens op een stoer baggy of spijkerbroek. Hier hebben we de Nosweet baggy en beanie gecombineerd met een basic antraciet shirt met col van Zara. oh ja, en de tattoo (6 stuks) shop je hier...
We have fallen in love with Nosweet!  And You?
 
Nosweet is in NL exclusief verkrijgbaar bij Kidsfinest en Spruit.

 

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten