17.12.14

EEN SNEAK PEAK OF A SHOP THE LOOK: AGATHA CUB


Zoals je al op ons Instagram account hebt gezien, ontvingen we een pakketje Agatha Cub. Agatha Cub is een ultrahip merk uit New York.  Met pakketje bestond , in overleg, uit de Lobster Kaki Sweatpants en een beanie. Van die laatste wist ik niet welke kleur deze shop ging opsturen. Maar wist, dat komt wel goed..want ze hebben er smaak!   Ik wilde bijna nog zeggen "stuur me niet de rode".  Vond de rode beanie er op de foto's van Agatha Cub eigenlijk een beetje vreemd uitzien. 

Gelukkig heb ik niks gezegd. Want toen ik het pakketje openmaakte...."wat een gave muts!" En zeg nou zelf, het staat hem geweldig. Dus ik zou zeggen, allemaal aan de Agatha Cub beanie. Hij is er in het rood, navy en blauw. 

Gelijkertijd bespraken we dat we in Januari foto's zouden maken en plaatsen. Het is nogal druk  voor de feestdagen. Herkenbaar, vast en zeker! Maar toen ik het pakketje eenmaal gezien had en al wat aan het mix & matchen was...tja, werden er toch al foto's gemaakt. 

In Januari laten we de gehele Shop The Look zien, maar omdat de beelden zo tof zijn, wilde ik alvast een sneak peak geven. Omdat Agatha Cub een merk is dat gezien moet worden! Wij vinden het alvast erg gaaf.  Vertellen we jullie in Januari ook meer over het Ine De Haes shirt, want daarvan komt ook een hele mooie SS15 collectie aan. 

Agatha Cub is sinds kort ook in Nederland verkrijgbaar











For Ine de Haes :  Website Ine De Haes  //  Ine de Haes vind je ook bij deze shop!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten