4.3.13

Top 5 beste interieur blogartikelen.



Ik kreeg onlangs een bericht in de mailbox om me te feliciteren met de vermelding in de top 5  van interieurartikelen met mijn blog. He, wat leuk! En wat een verrassing?!

In samenwerking met de beroepsvereniging voor Interieurstylisten Crisp is een Top 5 samengesteld met de beste Interieurblogartikelen van de maand. En ik sta er dus in! Dat is toch bijzonder, maar vooral ook leuk. Ik ben er blij mee!
THX! Jelena Wurth voor deze mooie vermelding. Zij heeft de lijst opgesteld in opdracht van Parket onderhoud service, welke onlangs ook een Top 50 heeft samengesteld met leukste interieurblogs. Hierin staan namen als Vosgesparis, VT wonen en Stijlkaart (en kidsroomzuid ;-)!). check hier de inspirerende lijst Top 50 blogs.

De top 5 heeft een zeer terechte winnaar...blog Eenigheid heeft een mooie binnenkijker geplaatst van Marloes, blogger van Planet Fur en uitgever van Oh Marie!
Deze moet je beslist zien, want dit interieur is zo bijzonder, mooi en vrolijk. Wat een heerlijke plek.

En mocht je online magazine Oh Marie! nog niet kennen....je hebt wat gemist, dus check ff hier!

Oh ja, Het artikel van Kidsroomzuid dat in de Top 5 is beland is de mooie DIY paris kit blogpost.

En ben je nieuwsgierig geworden naar de gehele Top 5? hij staat hier.

Hier een sneak peak van de nr 1 blogpost...


5 opmerkingen:

  1. Topper!
    hoe kom je eigenlijk in die lijst? er staan namelijk maar weinig blogs tussen die ik ken.
    Heeft ook niet te maken met lid zijn van Crisp en dat soort verenigingen? wel gaaf hoor!

    Groetjes en een fijne week toegewenst!

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi stephanie nee je hoeft nergens lid van te zijn dus ik vind dat jouw blog er ook mooi tussen Zou staan ...zal ik eens een balletje opgooien bij ze ? Ps ze zoeken ook Bloggers die een top 5 samenstellen groetjes

      Verwijderen
  2. Wat goed gefeliciteerd!!!
    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Suzanne, dank je voor je leuke bericht! ik vind dat je ook wel thuishoort in de top 50 lijst leuke blogs ;

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. En ben blij voor Karin van Eenigwonen is het ;)
    Ik moet nog steeds mijn bijdrage bij haar inleveren voor een interview/binnenkijker. Nu moet ik het echt gaan doen.
    Beetje te druk met mijn instagram. Bloggen schiet er even bij in. Maar je hebt er een volger bij.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen