15.4.14

Meet Gastblogger Christel ! In haar eerste blog schrijft ze over Ink & Co


Even voorstellen. Ik ben Christel, bedenker van StudioMoois www.studio-moois.nl, Styling | Concept. Mama van Sarah (4) en Tobias (1,5). Loves Fashion, Interior, lifestyle for kids.  

Eerlijk gezegd stel ik best hoge eisen aan de outfits van mijn kinderen. Begrijp me niet verkeerd, het zijn kinderen en soms mogen ze hun outfit zelf bepalen. Maar als Pippo de clown naar buiten? Mijn dochter draagt op dit moment het liefst rokjes en jurkjes. En met volle overtuiging vertelt ze me dat blote armen en benen stoer zijn (ook als het buiten regent en het gewoon heel koud is)! Haar lievelingskleur is roze, maar gelukkig is een item in deze kleur ook meer dan prima. Ook is ze dol op prints. Persoonlijk ben ik voorzichtig met prints, want ik vind het al snel een drukke bedoeling. Maar een printje kan ook heel lief, leuk en grappig zijn. 

En hoe leuk zijn de hoody’s, t-shirts, rompertjes, slabbetjes en tasjes van Ink&Co! Ontwerpster Marianne Ruijter maakt eigenzinnige ontwerpen op een verantwoorde wijze. Haar mooie items zijn van 100% biologisch katoen en volledig fair trade. I love it!
 
Ink&Co is een jong, klein Amsterdams label. Ink staat voor de zeefdruktechniek en &Co vertegenwoordigt de ondergrond waarop ze haar ontwerpen drukt.
 
Stoere, lieve, grappige prints voor baby’s, jongens en meisjes van 0 tot 18 maanden en van maat 98 tot 128. En allemaal in mooie basic kleuren, ook fijn te combineren dus!
 
Neem een kijkje op haar site www.inkandco.nl en laat je inspireren!
 
Stylingtip:
 
Combineer het met een skinny jeans, een legging of spijkershortje. Een paar toffe sneakers of leren sandaaltjes eronder en ze zijn klaar om stylisch verantwoord de straat op te gaan!

-------------------------------------------------------------
 
Note van Kidsroomzuid:  Christel, Congrats met de lancering van je Styling & Concept buro StudioMoois. We zijn onder de indruk van je werk en de styling van je website en wensen je veel succes en vooral plezier met deze mooie nieuwe stap! We drinken samen nog wel een glaasje op je succes. We verheugen ons op de leuke samenwerking & zijn benieuwd naar waar je nog allemaal over gaat schrijven. Lfs, Miek

 
 
 
 
 

1 opmerking: